Anında Şifre nedir, nasıl kullanılır?
İlk defa şifre alacaksanız veya şifrenizi unuttuysanız “Anında Şifre” butonuna tıklayarak sadece kart bilgileri ile yeni şifre alabilirsiniz. Kartınız yoksa size en yakın şubemizden şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Şifremi unutursam veya bloke edersem ne yapmalıyım?
Şifrenizi hatırlamıyorsanız veya bloke ettiyseniz web sitemizde bulunan ‘Anında Şifre’ bölümünden veya İnternet ve Mobil Şube Şifremi unuttum butonlarına tıklayarak kart bilgilerinizle şifrenizi yenileyebilir veya blokenizi kaldırabilirsiniz. Kurumsal müşteri iseniz web sitesinden veya İnternet şubeden şifrenizi yenileyebilirsiniz.
Ayrıca Alo Albaraka 0850 222 5 666’yı arayarak kart bilgilerinizle şifrenizi yenileyebilir veya blokenizi kart bilgisine ihtiyaç olmadan kaldırabilirsiniz.
ŞifreMobil nedir?
ŞifreMobil uygulaması İnternet Şube girişinde ve işlem onaylarında kullanacağınız bir ek güvenlik uygulamasıdır. ŞifreMobil’i kullanabilmek için Albaraka Mobil Platforma en az bir kez giriş yapmış olmanız gerekmektedir.
ŞifreMobil, Albaraka Mobil Platformda giriş sayfasında bulunmaktadır.
ŞifreMobil sayfasında tek kullanımlık şifrenizi üretebilmeniz için daha önce belirlediğiniz PIN’i girmeniz gerekecektir. PIN’i girdiğiniz takdirde, tek kullanımlık şifreniz üretilecektir.
Daha önce belirlediğiniz PIN’i unuttuğunuz durumda ya da aktivasyonunuzda bir sorun olması halinde ekranda yer alan PIN’i Unuttum veya Aktivasyonu Yenile butonlarına tıklayarak adımları izleyebilirsiniz.
ŞifreMobil’iniz yoksa İnternet Şubede Güvenlik/Ayarlar>ŞifreMobil menüsünden ya da 0850 222 5 666 Alo Albaraka’dan başvuru işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Dilerseniz İnternet Şube Güvenlik/Ayarlar>Tercih Edilen Giriş Yöntemi menüsünden tercih edilen giriş yönteminizi değiştirebilirsiniz.
ŞifreSMS nedir?
İnternet şubeye girişte istenen ek güvenlik yöntemidir. ŞifreSMS ile telefonunuza gelen 6 haneli şifreyi girerek internet şubeye girebilirsiniz.
ŞifreSMS’iniz yoksa İnternet Şubede Güvenlik/Ayarlar>ŞifreSMS menüsünden ya da 0850 222 5 666 Alo Albaraka’dan başvuru işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Dilerseniz İnternet Şube Güvenlik/Ayarlar>Tercih Edilen Giriş Yöntemi menüsünden giriş yönteminizi değiştirebilirsiniz.
ŞifreSMS’lerim gelmiyor, ne yapabilirim?
SMS alamıyorsanız sorununuz cihaz, operatör veya numara değişikliği kaynaklı olabilir.
Cihaza özel sorunların başlıca nedeni, cihaz veya GSM operatörü üzerinden ALBARAKA göndericisine daha önceden konulmuş engelleme olup, bu engel kaldırıldığında SMS'ler de iletilebilecektir. Engelin nasıl kaldıracağınız hakkında teknik destek için gsm operatörünüz ile görüşebilirsiniz.
Yakın zamanda cep telefonu numaranızı değiştirdiyseniz yeni cep telefonu numarası eklemek için size en yakın şubemizden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
İlk defa İnternet Şubeye gireceğim, şifrem yok ne yapabilirim?
İlk defa şifre alacaksanız “Anında Şifre” butonuna tıklayarak sadece kart bilgileri ile yeni şifre alabilirsiniz. Kartınız yoksa size en yakın şubemizden şifre almanız gerekmektedir.
Albaraka Mobil'e nasıl girilir?
Albaraka Mobil’e nasıl başvurabilirim?
İnternet Bankacılığı kullanıcısıysanız, Albaraka Mobil’i herhangi bir başvuruya gerek kalmadan kullanabilirsiniz.
İnternet Bankacılığı üyeliğiniz bulunmuyorsa, size en yakın Albaraka Türk şubelerinden kısa sürede başvuruda bulunabilirsiniz.
Şifrenizi hatırlamıyorsanız web sitemizde bulunan ‘Anında Şifre’ bölümünden şifrenizi yenileyebilirsiniz. *
*Bu hizmetten yalnızca Bireysel kullanıcılar yararlanmaktadır.
Qr kod ile para çekme ve para yatırma nasıl yapılır?
Albaraka Mobil uygulamasını kullanarak hangi işlemleri yapabilirim?
Albaraka Mobil’i kullanarak yapabileceğiniz işlemlerin listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Bireysel olarak Albaraka Mobil’i kullanmak için ne yapmam gerekiyor?
Herhangi bir şubemize uğrayarak İnternet / Mobil Bankacılık başvurusunda bulunabilirsiniz. Sistemimizde evraklarınız eksiksiz ise (Kimlik Kartı, Müşteri İşlemleri Sözleşmesi, İmza Beyannamesi gibi.) şubelerimizi ziyaret etmeden, İnternet Şube / Albaraka Mobil’de yer alan ‘Yeni Üyelik’ ekranından da internet / mobil bankacılık şifresi alabilirsiniz.
Albaraka Mobil’de karşılaşmış olduğum bir sorunu nereye iletebilirim?
İnternet şubemizde yer alan ‘Sorun Çözelim’ menüsü veya web sitemizde yer alan İletişim Formu’nu kullanarak her türlü talebinizi bize iletebilirsiniz.
Aynı zamanda 7 gün 24 saat 0850 222 5 666 Alo Albaraka'yı arayabilirsiniz.
Albaraka Mobil’i nasıl indirebilirim?
Albaraka Mobil’i aşağıdaki linklere tıklayarak indirebilirsiniz. Yaşamış olduğunuz her türlü sorunda 0850 222 5 666 Alo Albaraka’yı arayabilirsiniz.
Albaraka Mobil ile yapmış olduğum işlemler ücretsiz midir?
Albaraka Mobil’i kullanarak yapmış olduğunuz işlemler ücretsizdir.
Mobil Onay ile Albaraka İnternet Şubesine nasıl giriş yapılır?
Albaraka İnternet Şubesini kimler kullanabilir?
Bankamız İnternet / Mobil Bankacılığı üyeliğiniz yoksa Albaraka Mobil veya İnternet Şube üzerinden kart bilgileriniz ile üyeliğinizi başlatabilir ya da size en yakın Albaraka Türk şubesinden başvuruda bulunabilirsiniz.
Bankamız İnternet / Mobil Bankacılığı üyeliğiniz varsa Bireysel ve Kurumsal müşterilerimiz olarak, web sitemiz üzerinden internet şubemizi kullanabilirsiniz.
Şifrenizi hatırlamıyorsanız web sitemizde bulunan ‘Anında Şifre’ bölümünden şifrenizi yenileyebilirsiniz. *
*Bu hizmetten yalnızca Bireysel müşterilerimiz yararlanmaktadır.
‘ŞifreMobil’ nedir? Nasıl kullanabilirim?
ŞifreMobil uygulaması İnternet Şube girişinde ve işlem onaylarında kullanacağınız bir ek güvenlik uygulamasıdır. ŞifreMobil’i kullanabilmek için Albaraka Mobil Platforma en az bir kez giriş yapmış olmanız gerekmektedir.
ŞifreMobil, Albaraka Mobil Platformda giriş sayfasında bulunmaktadır.
ŞifreMobil sayfasında tek kullanımlık şifrenizi üretebilmeniz için daha önce belirlediğiniz PIN’i girmeniz gerekecektir. PIN’i girdiğiniz takdirde, tek kullanımlık şifreniz üretilecektir.
Daha önce belirlediğiniz PIN’i unuttuğunuz durumda ya da aktivasyonunuzda bir sorun olması halinde ekranda yer alan PIN’i Unuttum veya Aktivasyonu Yenile butonlarına tıklayarak adımları izleyebilirsiniz.
Şifremi unutursam veya bloke edersem ne yapmalıyım?
Bireysel müşterilerimizseniz, İnternet Şube / Albaraka Mobil bulunan “Şifremi Unuttum” alanından yeni şifre alabilirler / bloke kaldırabilirler veya 0850 222 5 666 Alo Albaraka’yı arayarak ya da şubelerimizi ziyaret ederek yeni şifre talebinde bulunabilir / bloke kaldırabilirsiniz. Kurumsal müşterilerimizseniz şubelerimizden yeni şifre talebinde bulunabilir / bloke kaldırabilirsiniz.
Albaraka İnternet Şube’yi kullanarak hangi işlemleri yapabilirim?
Albaraka İnternet Şube uygulamasını kullanarak yapabileceğiniz işlemlerin listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Bireysel olarak İnternet Şube hizmetini kullanmak için ne yapmam gerekiyor?
Herhangi bir şubemize uğrayarak İnternet / Mobil Bankacılık başvurusunda bulunabilirsiniz. Sistemimizde evraklarınız eksiksiz ise (Kimlik Kartı, Müşteri İşlemleri Sözleşmesi, İmza Beyannamesi gibi.) şubelerimizi ziyaret etmeden, internet / mobil şubede yer alan ‘Yeni Üyelik’ ekranından da internet / mobil bankacılık şifresi alabilirsiniz.
Albaraka İnternet Şube uygulamasında karşılaşmış olduğum bir sorunu nereye iletebilirim?
İnternet şubemizde yer alan ‘Sorun Çözelim’ menüsü veya web sitemizde yer alan İletişim Formu’nu kullanarak her türlü talebinizi bize iletebilirsiniz.
Aynı zamanda 7 gün 24 saat, 0850 222 5 666 numaralı Alo Albaraka'yı arayabilirsiniz.
ATM’de işlem yapmak için kart olması gerekir mi?
- ATM’de işlem yapmak için mutlaka fiziki olarak kart taşımaya gerek bulunmamaktadır.
- Albaraka Mobil’i olan müşterilerimiz kartları yanlarında olmasa da QR kod ile para yatırma ve çekme yapabilirler.
- Kartsız işlemler menüsünden de kart kullanmadan işlem gerçekleştirebilirsiniz.
QR Kod ile para çekme/yatırma işlemi nasıl yapılıyor?
ATM’de çıkan ekran üzerindeki QR kodu Albaraka Mobil uygulaması ile okutup hızlı bir şekilde para çekip yatırabilirsiniz.
Kartsız işlem menüsünden hangi işlemler yapılabilir?
- Ödemeler
- Para Yatırma
- Bireysel Finansman Ödemesi
- Kredi Kartı Ödemesi
- Kurum Ödemeleri (Nakit-Hesaptan)
- Fatura Ödemeleri (Elektrik, Su Doğalgaz, Telekomünikasyon)
- SGK
- Diyanet
- ÖSYM
- Ticaret Odası
- Konut Ödemeleri
- Özel Tahsilatlar (Emniyet Vakfı)
- TL Yüklemeleri (Hesaptan-Nakit)
- Döviz Alım/Satım (Sadece Recycle özellikli ATM’lerde)
Albaraka ATM’lerinde hangi döviz işlemleri yapılabiliyor?
Döviz tanımı bulunan ATM’lerimizden hesabınızdan Dolar, Euro çekebilirsiniz. Döviz çekilebilen ATM listesini görmek için tıklayınız.
ATM’de kart yutulması durumunda hangi adımları izlemeliyim?
Kartınızın ATM’de yutulması durumunda 0 850 222 5 666 numaralı Alo Albaraka’yı arayabilir ya da şubelerimizi ziyaret edebilirsiniz.
ATM’de para sıkışması durumunda hangi adımları izlemeliyim?
ATM'lerde sistemsel ya da donanım kaynaklı arızalar olabilir, paraların yıpranma durumuna bağlı olarak para sıkışması ortaya çıkabilir. Böyle bir durumda 0 850 222 5 666 numaralı Alo Albaraka’yı arayabilir ya da şubelerimizi ziyaret edebilirsiniz. İncelemeler yapıldıktan sonra gerekli düzeltmeler en kısa sürede yapılarak tarafınıza bilgi verilecektir.
Albaraka Asistan ile neler yapabilirim?
Albaraka Asistan bankacılık ile ilgili genel sorularınızı yanıtlarken aynı zamanda aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilir.
- Hesap bakiyelerinizi listeleyebilir,
- Kart bilgilerinizi listeleyebilir,
- Kayıtlı para transferlerinizi gerçekleştirebilir,
- Güncel döviz/Kur bilgilerini öğrenebilir,
- Kayıtlı fatura ödemelerinizi yapabilirsiniz.
Albaraka Asistanı kullanmak için Albaraka Mobil’e giriş yapmış olmak zorunda mıyım?
Hayır. Albaraka Asistanı kullanmak için mobil uygulamamıza giriş yapmak zorunlu değildir. Fakat işlem gerçekleştirmek isteyen müşterilerimiz öncelikle hesaplarına giriş yapmalıdır.
Albaraka Asistan hangi dillerde destek veriyor?
Albaraka Asistan Türkçe ve İngilizce dillerinde destek vermektedir.
Albaraka Asistan çalışma saatleri nedir?
Albaraka Asistan 7/24 erişime açıktır ve işlem gerçekleştirebilir.
Alneo nedir?
Alneo’nun özellikleri nelerdir?
Alneo ile Doğrudan Ödeme nasıldır?
Alneo Üye İş Yerleri sadece Alneo Cüzdan sahiplerinden değil, tüm banka/kredi kartı sahiplerinden de uygun oranlar ile ödeme gerçekleştirebiliyor. OCR teknolojisi ile müşteriler doğrudan banka/kredi kartı detaylarını paylaşarak güvenli bir şekilde ödeme gerçekleştirebiliyor.