Albaraka Türk ailesi olarak; katılım bankacılığı sektöründe, bugün olduğu gibi yarında var olmayı amaçlıyor; bunun ise ancak müşterilerimize en üst düzeyde hizmet sunmakla ve müşterilerimizin bu hizmetlerden maksimum fayda elde etmelerini sağlamakla mümkün olacağını çok iyi biliyoruz.
Her bir müşterimize hakkaniyet prensipleri içinde adil davranmayı ilke edinen, hukuka ve uluslararası etiğe uygun hareket eden bir banka olmak en temel önceliğimizdir.
Kurulduğumuz günden bugüne müşteri şikâyetlerini bir katma değer olarak görüp, disiplinli bir şekilde incelemeye tabi tutuyoruz. Müşterilerimizin memnuniyetini ve mutluluğunu başarımızın en önemli göstergesi olarak değerlendiriyoruz.
Bu kapsamda, müşterilerimizin memnuniyetinin ve bağlılığının tesisi adına Müşteri Odaklılık Prensiplerimizi belirledik.
Müşteri Odaklılık Prensiplerimiz
- Müşterilerinin ürün ve hizmetlere kolay erişim ve bilgilendirilme hakkına saygı duyar.
- Müşterilerine sunduğu belgelerde, yasal düzenlemelere ve etiğe uygunluğu esas alır.
- Yeni durum bilgilendirmelerini zamanında ve eksiksiz olarak müşterilerine sunar.
- Ürün ve hizmetlerini sunarken, bilgi ve tecrübesini müşterilerinin faydası doğrultusunda kullanır.
- Müşterilerine hakkaniyet prensipleri çerçevesinde adil fiyat politikası uygular.
- Müşteri ihtiyaçları ve memnuniyetini esas alır, önerileri değerlendirir.
- Hesaplama araçlarını şeffaf bir şekilde müşterilerine açık tutar.
- Finansal Tüketici Hakları’nın korunmasına yönelik ulusal ve uluslararası yasal ve etik standartlara uygun hareket eder.
- Müşteri Odaklılık ve Bankacılık Etik İlkelerini, Temel Kurumsal Değerleri’ni oluşturan referanslar olarak görür.