Albaraka Mobil
Mobil Bankacılık

Ürün ve hizmetlerimizle ilgili şikâyet, talep ve önerilerinizi değerlendirmek, çözüm önerileri getirmek ve sizlere mümkün olan en kısa sürede yanıt verebilmek için tüm çözüm kanallarımızı istifadelerinize sunuyoruz.

Bildirimlerinizi;

  • 0850 222 87 87 numaralı Sorun Çözelim Hattı'mızı arayarak, (7 Gün 24 Saat)
  • 0850 222 5 666 veya Alo Albaraka Hattı'mızı arayarak, (7 Gün 24 Saat)
  • İletişim Formu'nu doldurarak,
  • 0216 666 16 87 numarasına faks göndererek,
  • İnkılap Mh. Dr. Adnan Büyükdeniz Cd. No:6 PK: 34768 Ümraniye/İSTANBUL adresine mektup göndererek,
  • Şubelerimizde bulunan Sorun Çözelim Kutularına matbu formlarımızı doldurup bırakarak,
  • Sosyal Paylaşım Siteleri'ne ( Facebook, Twitter) yorumlar yazarak bizlere ulaştırabilirsiniz.

Bankamız, ürün ve hizmetleriyle ilgili olan geri bildirimleri şikâyet olarak değil; üzerinde çalışılması, düzeltilmesi ve önlem alınması amacıyla iletilen iyileştirme ve geliştirme aracı olarak benimsemektedir. Müşterilerimiz tarafından bildirilen her türlü şikâyet haklı olsun ya da olmasın bir şikâyettir ve her şikâyet sunduğumuz ürün veya hizmetlerimizdeki bir eksikliğimizi giderme fırsatıdır. Geri bildirimlere karşı duyarlı ve adil olmak, tüm şirket içi olanakları kullanarak çözüme odaklanmak, her aşamada süreçlerin kolay uygulanabilir ve ulaşılabilir olmasını sağlamak, tüm çalışanlarımızın benimsediği anlayış ve bakış açısıdır.

Hedefimiz; müşteri memnuniyetinin artırılması, iş süreçlerinde iyileştirme ve gelişim alanlarının tespit edilerek gerekli aksiyonların alınması, iyileştirilen iş süreçleri sonucunda algılanan hizmet kalitesinin tespiti ile müşteri bağlılığının artırılmasıdır.