Ürün ve hizmetlerimizle ilgili şikâyet, talep ve önerilerinizi değerlendirmek, çözüm önerileri getirmek ve sizlere mümkün olan en kısa sürede yanıt verebilmek için tüm çözüm kanallarımızı istifadelerinize sunuyoruz.
Bankamız, ürün ve hizmetleriyle ilgili olan geri bildirimleri şikâyet olarak değil; üzerinde çalışılması, düzeltilmesi ve önlem alınması amacıyla iletilen iyileştirme ve geliştirme aracı olarak benimsemektedir. Müşterilerimiz tarafından bildirilen her türlü şikâyet haklı olsun ya da olmasın bir şikâyettir ve her şikâyet sunduğumuz ürün veya hizmetlerimizdeki bir eksikliğimizi giderme fırsatıdır. Geri bildirimlere karşı duyarlı ve adil olmak, tüm şirket içi olanakları kullanarak çözüme odaklanmak, her aşamada süreçlerin kolay uygulanabilir ve ulaşılabilir olmasını sağlamak, tüm çalışanlarımızın benimsediği anlayış ve bakış açısıdır.
Hedefimiz; müşteri memnuniyetinin artırılması, iş süreçlerinde iyileştirme ve gelişim alanlarının tespit edilerek gerekli aksiyonların alınması, iyileştirilen iş süreçleri sonucunda algılanan hizmet kalitesinin tespiti ile müşteri bağlılığının artırılmasıdır.