İşitme Engelli Müşterilerimize Yönelik Hizmetlerimiz
Dijital Kanallar
İşitme engelli müşterilerimiz kayıp / çalıntı kart bildiriminde bulunmak ya da hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediklerinde, İnternet Şubesi’nde bulunan Online Destek aracılığıyla canlı müşteri desteği almalarını sağlıyoruz.
Şube
Şubelerimizi engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimiz için erişilebilir hale getiriyor, bireysel satış yetkililerimizi bu müşterilerimizin müşteri temsilcileri olarak atayarak öncelikli hizmet sunuyoruz.
Personellerimizi işaret dili öğrenmeleri konusunda teşvik ediyor ve engelli müşterilerimizle etkili iletişim kurmaları için eğitim programları düzenliyoruz.
Şubelerimizde işaret dili eğitimi almış personelimiz aracılığıyla bankacılık hizmetlerini sunuyoruz.
ATM
ATM cihazlarımızın seçiminde, engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimizin işlemlerini kolaylaştıracak niteliklere önem veriyoruz, bu doğrultuda ışık kalitesi yüksek, tuşların minimum fiziksel hareket gerektirecek şekilde tasarlanmasına özen gösteriyoruz.
Engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimizin yurt içindeki ATM'lerden para çekme, para yatırma ve bakiye sorma işlemlerini ücretsiz olarak yapabilmelerini sağlıyoruz.
Çağrı Merkezi
Çağrı merkezimizin sesli yanıt (IVR) sisteminde engelli müşterilerimize öncelik veriyor, daha kısa sürede müşteri temsilcine bağlanmasını sağlıyoruz.
Görüntülü görüşme servisimizde işaret dili bilen müşteri temsilcilerimiz ve chat ile destek oluyoruz.