Albaraka Mobil
Mobil Bankacılık

İşitme Engelli Müşterilerimize Yönelik Hizmetlerimiz

Dijital Kanallar

  • İşitme engelli müşterilerimiz kayıp / çalıntı kart bildiriminde bulunmak ya da hizmetlerimizle ilgili bilgi almak istediklerinde, İnternet Şubesi’nde bulunan Online Destek aracılığıyla canlı müşteri desteği almalarını sağlıyoruz.

Şube

  • Şubelerimizi engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimiz için erişilebilir hale getiriyor, bireysel satış yetkililerimizi bu müşterilerimizin müşteri temsilcileri olarak atayarak öncelikli hizmet sunuyoruz.
  • Personellerimizi işaret dili öğrenmeleri konusunda teşvik ediyor ve engelli müşterilerimizle etkili iletişim kurmaları için eğitim programları düzenliyoruz.
  • Şubelerimizde işaret dili eğitimi almış personelimiz aracılığıyla bankacılık hizmetlerini sunuyoruz.

ATM

  • ATM cihazlarımızın seçiminde, engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimizin işlemlerini kolaylaştıracak niteliklere önem veriyoruz, bu doğrultuda ışık kalitesi yüksek, tuşların minimum fiziksel hareket gerektirecek şekilde tasarlanmasına özen gösteriyoruz.
  • Engelli veya 70 yaş üstü müşterilerimizin yurt içindeki ATM'lerden para çekme, para yatırma ve bakiye sorma işlemlerini ücretsiz olarak yapabilmelerini sağlıyoruz. 

Çağrı Merkezi

  • Çağrı merkezimizin sesli yanıt (IVR) sisteminde engelli müşterilerimize öncelik veriyor, daha kısa sürede müşteri temsilcine bağlanmasını sağlıyoruz.
  • Görüntülü görüşme servisimizde işaret dili bilen müşteri temsilcilerimiz ve chat ile destek oluyoruz.