Albaraka Mobil
Mobil Bankacılık

Görme Engelli Müşterilerimize Yönelik Hizmetlerimiz

Dijital Kanallar

  • BlindLook ile yaptığımız iş birliği sayesinde sesli yönlendirmelerle, görme engelli müşterilerimizin web sitemizdeki içerikleri daha rahat dinlemelerini sağlıyor, web sitemizde erişilebilir bir deneyim sunuyoruz. Bunun için Blindlook uygulamasını IOS veya Android telefonlarınıza indirerek Blindlook platformuna üye olduktan sonra Albaraka Web'i seçmeniz yeterli.
  • Albaraka Mobil ve İnternet Şubesi ekran okuyucu programlarla uyumlu hale getirilmiştir. Bu sayede tüm sözleşme ve formları da ekran koruyucu programlar vasıtasıyla dinleyebilirsiniz.
  • İnternet ve Mobil Bankacılık hizmetlerinde gönderilen tek kullanımlık şifrelerin, ekran okuyucu programlar tarafından okunabilir olmasına özen gösteriyoruz.
  • Görme engelli müşterilerimizin kredi veya banka kartları ile yaptıkları ödeme işlemlerine ait bilgileri, kısa mesaj yoluyla telefonlarına gönderiyor; böylelikle ekran okuyucu programlar aracılığıyla dinleyebilmelerini sağlıyoruz.

Şube

  • Tüm tabela ve levhalarımızın engelli müşterilerimiz için erişilebilir olmasına özen gösteriyor, şube kapılarındaki bilgilendirme yazılarını Braille alfabe ile sunuyoruz.
  • Şube girişlerinde yer alan çağrı butonları ile ihtiyaç halinde yardım alabilmelerini sağlıyoruz.
  • Bireysel satış yetkililerimizi engelli müşterilerimizin müşteri temsilcileri olarak atayarak öncelikli hizmet sunuyoruz.
  • Şubelerimizin içinde hissedilebilir yürüme yüzeyi uygulaması ve acil durumlar için sesli tahliye sistemi sunuyoruz.

ATM

  • ATM'lerimizde, kulaklık takıldığında aktifleşen sesli menü fonksiyonu sayesinde işlem yapma imkânı sunuyoruz.
  • Sesli menü kullanımı sırasında ekranı karartarak bilgilerin gizliliğini koruyoruz.
  • Türkiye Bankalar Birliği tarafından hazırlanan standart ATM menüsünü kullanarak, görme engelli müşterilerimizin yurt içindeki tüm sesli menüsü olan ATM'lerde aynı menü standardında işlem yapabilmelerini sağlıyoruz.
  • ATM'lerimize kolay erişim sağlamak için zemin üzerinde ve şubelerimizin içinde yürüme yüzeyi işaretleri kullanıyoruz.

Çağrı Merkezi

Çağrı merkezimizin sesli yanıt (IVR) sisteminde engelli müşterilerimize öncelik veriyor, daha kısa sürede müşteri temsilcine bağlanmasını sağlıyoruz.